loading...

مد و پوشاک

بازدید : 15
شنبه 22 بهمن 1401 زمان : 23:46

ولنتاین یکی از جالب و به یادماندنی ترین مناسبت هایی است که شما باید آن را برای شریک زندگی و کسانی که دوستشان دارید، جشن بگیرید.

این روز فرصتی مناسب است تا به کسی که دوستش دارید یادآوری کنید که چقدر برایتان اهمیت دارد. مدت زمان طولانی است که افراد روز ولنتاین را که مصادف با ۲۵ بهمن است، جشن می گیرند. در این مقاله قصد داریم که راجع به ایده بهترین کادو ولنتاین با شما صحبت کرده تا متوجه شوید که می‌ تواند برای طرف مقابلتان مناسب باشد. با ما همراه باشید.

۱۵ ایده بهترین کادو ولنتاین

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که هنوز نمی توانید تصمیم بگیرید که برای عشق زندگی خود در روز ولنتاین چه کادویی خریداری کنید، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا به ایده های ناب در این زمینه برسید. پس با ما همراه باشید.

شال و روسری

یکی از بهترین ایده هایی که می توانید برای ولنتاین به کار بگیرید، این است که به خانم ها شال و روسری هدیه دهید که هم یکی از لوازم مورد نیاز آن ها محسوب می شود و هم اینکه خوشحال شان خواهد کرد.

اکسسوری

فرقی ندارد که می خواهید به یک خانم یا به یک آقا کادو بدهید. در هر صورت اکسسوری و زیورآلات، هم برای مردان و هم برای زنان می‌ تواند یک کادو خوشحال کننده باشد و به عنوان ایده بهترین کادو ولنتاین حتماً آن را معرفی می کنند.

خرید ساعت مچی

کسی را پیدا نمی کنید که ساعت مچی، کادو بگیرد و خوشحال نشود. این کادو می‌ تواند برای روز ولنتاین یک هدیه به یاد ماندنی باشد.

پک هدیه ولنتاین

اگر جزء افرادی هستید که خیلی برایتان مهم است که اصول هر هدیه را رعایت کنید و متناسب با هر موقعیتی کادوی مناسب آن را خریداری کنید، حتماً پک هدیه ولنتاین می تواند ایده بهترین کادو ولنتاین برای شما باشد. داخل این پک شکلات، عروسک و خوراکی های مختلفی قرار می گیرد و در کنارش می توانید کادوی اصلی خود را هم بگذارید.

عطر و ادکلن

یکی دیگر از وسیله هایی که خیلی از افراد به طرف مقابل خود هدیه می‌ کنند و یک کادوی به یاد ماندنی می شود، عطر و ادکلن است. خیلی ها بر این باور هستند که عطر جدایی می اورد اما این گونه نیست. از طرفی عطر می تواند خودش یادآور روز های خوب باشد و بوی خوش آن برای همیشه در ذهن طرف مقابل ثبت می شود.

ست کیف و کمربند

اگر می خواهید برای شوهر خود در روز ولنتاین کادوی مناسب خریداری کنید، بدانید که ایده بهترین کادو ولنتاین در چنین روزی ست کیف و کمربند است. تمامی آقایان به ست کیف و کمربند نیاز دارند و در نتیجه با چنین کادویی در روز ولنتاین، هم هزینه‌ های او را کمتر می کنید و هم اینکه یک یادگاری خوب برایش به جا می گذارید.

ماگ

یکی از چیزهایی که اکثر افراد به آن نیاز دارند که مخصوصا در محل کار هم نیاز به آن بیشتر احساس می‌ شود ، ماگ است که می تواند ایده بهترین کادو ولنتاین باشد و فرقی ندارد که بخواهید آن را برای خانم ها تهیه کنید یا آقایان.

گل مصنوعی

خرید گل مصنوعی یا گل فومی یکی از چیزهایی است که شما می توانید آن را به طرف مقابل خود هدیه دهید. در هر صورت او را خوشحال خواهد کرد؛ مخصوصا اگر در روز ولنتاین باشد.

فندک

لازم نیست که حتما فندک را به افراد سیگاری هدیه کنید. فندک می تواند خودش یک ایده بهترین کادوی ولنتاین برای همسرتان باشد که حتی در ماشین و لوازم شخصی خود به عنوان یک وسیله تزیینی هم می تواند از آن استفاده کند.

جاعودی

خیلی از خانم ها در منزل از عود زیاد استفاده می‌ کنند. جاعودی هم می تواند یکی از بهترین هدایایی باشد که در کنار پک هدیه ولنتاین برای همسر خود تهیه می کنید، چرا که یک وسیله کاربردی برای دوستداران و طرفداران عود است.

چند مورد دیگر از ایده بهترین کادو ولنتاین

  • عروسک بزرگ
  • طلا و جواهر
  • لوازم جانبی موبایل
  • لوازم آرایشی
  • خرید ساعت رولکس

کلام آخر

حال که با ایده بهترین کادو ولنتاین آشنا شدید، حتما تصمیم گرفته اید که برای همسر خود در روز ولنتاین کادو بخرید. خوشبختانه ما در سایت رابین لند کار شما را راحت‌تر کرده ایم و می‌ توانید انتخاب‌ های زیادی در این سایت داشته باشید که قطعاً طرف مقابل تان را شگفت زده خواهد کرد.

بازدید : 15
دوشنبه 30 خرداد 1401 زمان : 0:16

کیف دخترانه فانتزی

کیف مجلسی دخترانه از مهم ترین اکسسوری های جدانشدنی از استایل دختر خانم های خوش پوش است. با استفاده از یک کیف دخترانه شیک شما به راحتی می توانید وسایل مورد نیاز خود را بدون نگرانی به همراه داشته باشید.

کیف زنانه لاکچری برای موقعیت های متفاوت و با مدل های گوناگون قابل استفاده می باشند. دختران جوان از کیف مجلسی دخترانه بچه گانه، مشکی، برای عروسی و نوجوان در مراسمات و دورهمی ها استفاده می کنند

انواع کیف مجلسی دخترانه شیک 2022

به طور کلی کیف دخترانه شیک و جدید یکی از مهم ترین اجزای استایل هر خانمی است و یکی از لوازم مهم برای خوش پوشی است. انتخاب یک کیف دخترانه جدید و شیک یکی از مهم ترین مکمل برای پوشش شماست. این وسیله یکی از واجب ترین اکسسوری های شماست که تاثیر مستقیمی بر تیپ شما دارد. ممکن است شما برای خرید کیف دخترانه جدید به فروشگاهی مراجعه کرده باشید و در بین انواع مدل های آن سردرگم شده باشید. در ادامه این مطلب ما شما دختران خوش پوش را راهنمایی می کنیم تا زیباترین مدل کیف پولکی، دستی و کوچک مجلسی دخترانه را متناسب با لباس مجلسی خود انتخاب کنید.

کیف دستی مجلسی دخترانه

معمولا از کیف های دستی برای نگهدار از کیف پول، تلفن همراه و وسایل ضروری روزانه استفاده می کنند. این مدل دارای بند یا این که دسته هستند که می توانید آن را دست بگیرید یا این که آن ها را روی شانه خود بیاندازید. در بعضی از نمونه های کیف مجلسی دستی دخترانه، قسمت های داخلی و خارجی آن زیپ دار یا دکمه ای هستند و به شما فضای لازم برای نگهداری اشیای کوچک را می دهند.

کیف مجلسی دخترانه بچه گانه

طراحان از ایده های نو و خلاقانه برای ساخت این مدل استفاده می کنند.کیف بچه گانه دخترانه مجلسی در مدل های فوق العاده خاص و منحصر به فرد مانند اشکال خوراکی، شخصیت های کارتونی و … استفاده می کنند. این مدل بیشتر در فشن شوها دیده می وشد که طرفداران زیادی دارد. از این ایده برای طراحی کیف مجلسی کیف دخترانه فانتزی استفاده می کنند؛ که مناسب با روحیه لطیف و نازک آنان است.

کیف پولکی مجلسی دخترانه

امروزه یکی از جذاب ترین کیف دخترانه جدید، کیف های پولکی است که به دلیل داشتن زرق و برق بسیار پرطرفدار شده است. این نوع طرح توانسته نظر بسیاری از نوجوانان و جوانان را به خود جلب کند. طیف رنگی متنوع و رنگین کمانی آن موجب افزایش زیبایی آن شده است. حتی شما می توانید این نوع را تهیه کنید و آن را به عزیزان خود هدیه دهید. ویژگی های این مدل کیف دخترانه مجلسی شامل موارد زیر است:

  • دارای بند زنجیری بلند؛
  • با کشیدن دست روی بر روی جهت خواب، پولک ها تغییر رنگ می دهند؛
  • از ست کردن لباس مجلسی پولکی با کیف پولکی خودداری کنید.

کیف مجلسی دخترانه نوجوان

با توجه به سن کم دختر خانم های جوان، نمی توانند از کیف زنانه چرم و کلاسیک استفاده کنند و بهتر است که به سراغ مدل های ساده با رنگ های روشن و ملیح که نشان دهنده احساسات لطیف آنان است، بروند.

کیف دوشی دخترانه شیک

این مدل از رایج ترین مدل هاست که با متریال های گوناگون و تنوع بالای در جنس و طرح در بازار موجود است. این مدل بیشتر دارای بندی بلند است که روی شانه قرار می گیرند و در بعضی از مدل های کیف دوشی زنانه مجلسی دارای بند کوتاهی است که به دور مچ بسته می شود.

کیف مجلسی دخترانه مشکی

اگر شما قصد دارید که برای مهمانی از لباس مجلسی مشکی استفاده کنید؛ می توانید به سراغ کیف های با رنگ غالبا مشکی بروید. در ضمن می توانید از کیف های طرح دار که روی آن با طلایی و نقره ای کار شده است، استفاده کنید. در ضمن خانم های مشکی پوش می توانند رنگ کیف خود را چند درجه تیره تر از رنگ لباس مجلسی خود انتخاب کنند؛ مانند رنگ های سرمه ای و آبی تیره. به طور کلی خرید کیف دخترانه مشکی دارای مزایای زیر است:

  1. امکان ست کردن با انواع لباس های مجلسی رنگی؛
  2. رنگ مشکی دیرتر کثیف تر می شود؛
  3. لکه دار نمی شود؛
  4. در شب داریا بازتاب نور بهتری است.

کیف مجلسی کوچک دخترانه

این مدل که دارای بند بلند یا کوتاه است، مناسب هر خانمی است و باید نمونه ای از آن را در کمد خود داشته باشد. کیف دخترانه کوچک دارای قابلیت بالای در آراسته کردن خانم ها دارد. قابلین این کیف ها در همراه شدن با ست های رسمی تا اسپرت ویژگی قابل توجهی در زمان خرید دارد.

کیف دخترانه جدید در رنگ های متنوع

به طور کلی انتخاب رنگ کاملا سلیقه ای است و تا حدودی به رنگ لباس مجلسی تان مرتبط است. به عنوان نمونه می توانید کیف مجلسی دخترانه مشکی را با انواع رنگ های زرد، آبی، قرمز و … بدون نگرانی ست کنید. ولی طراحان مد برای دختر خانم ها رنگ های روشن را طراحی می کنند. در این میان کیف دخترانه اسپرت و صورتی از رنگ های محبوب بین دختر خانم هاست.

کیف دخترانه شیک در جنس های متفاوت

با توجه به این که دختر خانم تنوع طلب هستند و به دنبال خاص ترین مدل ها هستند، برای تهیه این مدل کیف ها از جنس های متنوعی مانند چرم مصنوعی و فوم تا پارچه و حصیر استفاده می کنند. در بعضی از موارد از چرم طبیعی استفاده می کنند که جز کیف زنانه لاکچری هستند و قیمت کیف زنانه لاکچری نسبت به بقیه مدل ها به دلیل کیفیت بالای جنسش بیشتر است.

خرید اینترنتی کیف مجلسی دخترانه با قیمت

به طور کلی کیف های مجلسی در ابعاد کوچک طراحی می شوند و از این کیف دخترانه کوچک برای حمل وسایلی ماند تلفن همراه و کارت های مهم استفاده می کنند و برای ایجاد جلوه زیبا در آن از یراق استفاده می کنند.

بدون شک قیمت کیف دخترانه مجلسی با توجه به مدل، جنس و متریال استفاده شده در آن متفاوت است. در این مقاله شما را با کیف مجلسی دخترانه جدید، بچه گانه، نوجوان، مشکی و برای عروسی آشنا کردیم

بازدید : 33
دوشنبه 30 خرداد 1401 زمان : 0:08

نکات انتخاب ساعت

سلام دوستای خوبم، حالتون چطوره؟ در این مقاله با ما همراه باشین تا در مورد نکات انتخاب ساعت مطالبی رو در اختیارتون بذاریم. پس ما رو تا پایان مقاله همراهی کنین.

در سال‌های اخیر، ساعت مچی هم برای آقایون و هم برای خانوم‌ها جزو اکسسوری پرطرفدار محسوب میشده.

یک مطلب جالب در مورد حقیقت این ساعت‌ها اینکه قبل از قرن بیستم میلادی ساعت‌های مچی فقط توسط خانوم‌ها مورد استفاده قرار میگرفت.

و بیشتر جنبه زینتی داشت تا جنبه کاربردی. به نظر من این قضیه الان هم تا حدودی صدق میکنه.

به خاطر اینکه ظاهر ساعت‌ به عنوان یک اکسسوری مخصوصا برای خانوم‌ها اهمیت بیشتری داره.

از نظر من یک مسئله‌ی خیلی مهم دیگه در مورد ساعت‌ها هست اینکه ساعتی که انتخاب میکنین با استایلتون مطابقت داشته باشه.

و ظاهر مناسب ساعت یکی از معیارهایی که خانوم‌ها موقع خرید ساعت باید به اون توجه داشته باشن.

۱. چه نوع استایلی رو انتخاب میکنین؟

شکل و استایل ساعت برای خانوم‌ها مسئله‌ی بااهمیتیه.

شکل‌های کلاسیک معمولا گردن اما خانوم‌هایی هم هستن که ساعت‌های مربعی شکل مردانه رو بیشتر ترجیح میدن.

ساعت‌های مستطیلی میتونن شیک باشن درحالیکه ساعت‌هایی که شکل‌ها و طرح‌های دیگه‌ای دارن میتونن جنبه سرگرمی و یا حالت زینتی‌تری داشته باشن.

ساعت‌های زنانه در انواع مختلفی هستن از مدل‌های رسمی و غیررسمی گرفته تا ساعت‌های اسپرت.

ساعت‌های غیررسمی صفحه‌های متوسط تا بزرگی دارن که معمولا ساده و بدون تزئیناتن و بیشتر برای استفاده روزانه یا در محل کار مناسبن.

ساعت‌های اسپرت معمولا صفحه بزرگتری دارن.

از طرف دیگه ساعت‌های زینتی رو میتونیم از طلا یا پلاتین ، الماس و یا سایر سنگ‌های قیمتی استفاده کنیم که هم رسمی‌ترن و حتی میتونن خیلی گرون‌تر و از لحاظ ظاهری جذاب‌تر نسبت به ساعت‌های دیگه باشن.

معمولا تزئیناتی که در این ساعت‌ها بکار رفته زیبا و مزین هستن که میتونن خیلی شیک و جذاب باشن و نوعی ظرافت خاصی به ساعت ببخشه.

ساعت‌های فشن جزو ساعت‌های برند محسوب میشن.

این ساعت‌ها هم میتونن استفاده غیررسمی و روزانه و یا در خیلی موقعیت‌های دیگه استفاده بشن.

تمرکز این ساعت‌ها بر روی مد روز، جذابیت بصری و برند اون‌هاست.

۲. نکات انتخاب ساعت براساس اندازه مچ دست

دور مچ دست خانوم‌ها معمولا از ۵ اینچ تا ۷ اینچ ( تقریبا ۱۲ تا ۱۷ سانتی متر ) هست.

بسته به سبک و یا ساعتی که ساخته میشه قطرهای ساعت زنانه معمولا از ۲۲ mm تا ۳۴ mm هست.

همچنین باید روی این تاکید داشته باشیم که آیا ساعت ممکنه به عنوان جواهرات زرق و برق‌دار یا به عنوان ساعت مچی برای استفاده روزانه یا حتی استفاده خاص مورد استفاده قرار بگیره.

همونطور که در بالا اشاره شد ساعت‌های اسپرت صفحه‌های بزرگتری دارن.

درحالیکه ساعت‌های زینتی و جواهری صفحه و طرح‌های کوچیکتر و ظرافت بیشتری دارن.

ساعت‌های برند در هر نوع اندازه‌ای از صفحه‌های کوچیک تا صفحات بزرگ ظاهر میشن.

۳. سیستم حرکتی ساعت

وقتی صحبت از نوع حرکت ساعت میشه شما میتونین حرکت مکانیکی یا کوارتز ساعت رو درنظر بگیرین.

ساعت‌های مکانیکی با توجه به سطح بالای ساخت و کیفیت فنی بالایی که دارن عالی به‌نظر میرسن.

اما این سیستم مکانیکی نیاز به تلاش بیشتری برای نگه‌داری داره.

یعنی اگر حرکت این ساعت‌ها دستی باشه بهتره کوکش کنین.

و اگر حرکتش اتوماتیک باشه بهتره از کوک‌کننده‌ها استفاده کنین.

در مقابل، ساعت‌های کوارتز یک گزینه هوشمندانه تری هستن به این خاطر که هم با باتری کار میکنن و ارزون‌تر نسبت به ساعت‌های مکانیکی هستن.

با نوع سیستم مکانیکی کوارتز شما میتونین باتری ساعت رو با ضعیف شدن آن هر دو سه سال یکبار عوض کنین.

۴. نکات انتخاب ساعت براساس رنگ پوست

با توجه به نوع ظاهر و موقعیتتون شما ساعتی رو باید انتخاب کنین که مناسب شماست.

اگر شما در محل کار یا مکان‌های رسمی هستین یک ساعت مینیمالیستی با یک صفحه ساده میتونه بهترین گزینه باشه.

از طرف دیگه ساعت‌های زینتی که با سنگ‌های قیمتی تزئین شده‌ان مناسب مجالس و یا برای مراسم‌های خاص هستن.

درست مانند سایر اکسسوری‌های دیگه انتخاب ساعت ارزش اینو داره که بدونیم از چه جنس و تزئیناتی استفاده شده که متناسب با رنگ پوست شما باشه.

شناخت راه‌هایی برای اینکه نوع پوستتون رو تشخیص بدین

رنگ پوست در دوسته قرار میگیرن یا گرم هستن و یا سرد.

با مشاهده رنگ رگ‌ها روی دستتون میتونین نوع رنگ پوستتون رو تشخیص بدین.

رنگ پوست خنک با رنگ‌های مایل به آبی مشخص میشن.

اگر رنگ پوستتون خنک باشه شما میتونین وقتی به آینه نگاه میکنین رگ‌های صورتی رو زیر پوستتون مشاهده کنین.

تقریبا اکثر مردم رنگ پوست خنکی دارن از جمله کسانیکه پوست تیره و برنزه دارن.

از طرف دیگه رنگ‌های گرم پوست توسط رگ‌های سبز رنگ مشخص میشن.

ممکنه وقتی فردی رنگ پوست گرم داره در جلوی آینه رنگ زرد مشاهده کنه.

افراد با پوست روشن معمولا رنگ پوست گرمی دارن.

۵. نکات انتخاب ساعت بر اساس جنس آن

البته ظاهر خانوم‌ها یکی از نکاتیه که باید توجه داشت .

یک نکته اصلی در ظاهر باید در نظر داشته باشیم اینکه از چه جنسی در ساعت استفاده شده.

تقاضای استفاده از ساعت‌های طلا در بین خانوم‌ها بیشتر از آقایون هست.

طیف رنگ‌های مختلفی از طلا در ساعت‌های زنانه وجود داره که شامل طلای زرد کلاسیک، رزگلد و طلای سفید هست.

پلاتینی که استفاده میشه معمولا ترکیبی از طیف‌های طلاییه که دو نوع رنگ متفاوت رو نشون میده.

ساعت‌های سرامیکی بطور گسترده‌ای در طراحی ساعت‌های زنانه استفاده میشه.

استفاده از ساعت‌های سرامیکی کاربردی‌تره، خراشیده نمیشه و ظاهری صیقلی و تماشایی رو به خانوم‌ها میده.

همچنین مانند ساعت‌های فولاد ضد زنگ ضد حساسیته که میتونه خیلی از افراد رو به سمت این ساعت‌ها جذب کنه و در مقابل ساعت‌های طلایی یا رزگلد بهترین گزینه برای رنگ پوست گرم هستن.

۶. بند ساعت

انواعی از بند ساعت وجود داره که شما از بین اون‌ها میتونین انتخاب کنین.

اگرچه، خانوم‌ها بطور معمول از بندهای مختلفی استفاده میکنن شما میتونین در هر موقعیتی از بندهای مختلف استفاده کنین.

اگر شما علاقه‌مند به ساعت‌های دستبندی هستین بهترین انتخاب اینکه بدونین از چه بندی استفاده میکنین.

بندهای چرمی هم میتونن انتخاب شیکی باشن و این بندها رو با لباس‌های دیگه ست کنین مانند کیف و کفش.

به علاوه اینکه بندهای ناتو امروزه خیلی ترند شدن.

من بر این باورم این بندها مناسب مکان‌های غیررسمی یا روزمره مورد استفاده قرار میگیره.

همچنین بندهای لاستیکی وجود دارن که ماندگاری بالایی دارن و اگر کثیف شوند به راحتی تمیز میشن.

در ساعت‌های اسپرت هم مانند بعضی از ساعت‌های برند از بندهای لاستیکی استفاده میکنن.

البته یه تفاوتی که ساعت‌های اسپرت دارن اینکه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی ارائه میشن.

با این حال موقع انتخاب ساعت‌های مچی ایده خوبیه که از بندهای قابل تعویض استفاده کنین.

این، به این معنیه که میتونیم از ساعت‌ با بندهای متنوعی که دارن در موقعیت‌های مختلف استفاده کنیم.

به عنوان مثال یک نوار چرمی میتونه ظاهری راحت و روزمره به ساعت بده.

درحالیکه یک بند فلزی میتونه جلوه بیشتری به خانوم‌ها بده.

و این میتونه یک انتخاب همه‌جانبه‌ برای افراد، مخصوصا خانوم‌ها باشه.

۷. نکات خرید ساعت براساس رنگ آن

رنگ ساعت میتونه برای صاحب اون فرد بسیار مهم باشه.

به عنوان مثال، ساعت‌های رنگ خنثی مانند رنگ نقره‌ای یا بژ با همه نوع پوست و هر نوع فیزیکی تطابق داره.

ساعت‌های سفید میتونه برای افرادی که رنگ پوست روشن‌تری با لباس‌های روشنی دارن مورد استفاده قرار بگیرن.

ساعت‌های رنگ مشکی یا ساعت‌های رنگ تیره برای افرادی که پوست تیره‌تری دارن مناسبه.

ساعت‌های طلا و پلاتینی از این نظر کاملا متنوع عمل میکنن.

اما این رنگ نسبت به رنگ‌های تیره‌تر مانند سیاه و سفید اثر کمتری بر روی رنگ پوست دارن.

ولی در کل انتخاب رنگ‌ها خیلی شخصی هستن و انتخاب اون رنگ‌ بیشتر به خلق و خوی افراد برمیگرده.

۸. خرید ساعت مچی بر اساس صفحه شمارنده ساعت

بهتره که برای خانوم‌ها صفحه شمارنده خیلی بزرگ نباشه و بهتره با توجه به اندازه مچ دست ساعت مناسبتون رو انتخاب کنین.

از نظر من باید به این جزئیات در انتخاب ساعت توجه بشه که ظاهر برازنده‌تری رو به خانوم‌ها بده.

یکی دیگه از عناصری که باید در نظر بگیرین شیشه ساعته.

سه نوع کریستال برای ساعت وجود داره اما کریستال یاقوت کبود از نظر من بهترین انتخابه.

دوستان عزیز امیدوارم مقاله نکات انتخاب ساعت براتون مفید بوده باشه.

شما بیشتر برای انتخاب ساعت بیشتر به چی اهمیت میدین؟

تعداد صفحات : 0

درباره ما
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 33
  • بازدید کلی : 232
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی